Εισήγηση Κάλφα Μαρίας – Η αλληλεπίδραση στη σχολική τάξη και η συμβολή της (ομαδό)συνεργατικής μάθησης στις πολυπολιτισμικές τάξεις

Κάλφα Μαρία Κοινωνική Ανθρωπολόγος, Gender Studies MSc., Υπ. Δρ. Πολιτικών Επιστημών ΑΠΘ marw.k.011@gmail.com   Στο πλαίσιο της εν λόγω εισήγησης επιχειρείται η διερεύνηση της αλληλεπίδρασης στη σχολικής τάξη και η συμβολή της (ομαδο)συνεργατικής μάθησης σε πολυπολιτισμικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. Το εν λόγω άρθρο αποσκοπεί στη παράθεση των θετικών και αρνητικών παραγόντων αλληλεπίδρασης που επηρεάζουν την μάθηση, … Συνεχίστε να διαβάζετε το Εισήγηση Κάλφα Μαρίας – Η αλληλεπίδραση στη σχολική τάξη και η συμβολή της (ομαδό)συνεργατικής μάθησης στις πολυπολιτισμικές τάξεις.